PANEL humanitárních organizací města, kraje Tisk
Středa, 18 Leden 2012 11:00

PANEL humanitárních organizací je pracovní skupina složená ze zástupců státních, příspěvkových a nestátních neziskových organizací s působností na území města či kraje. Panel je koordinační, organizační a komunikační platformou pro poskytování  pomoci obyvatelstvu postiženému následky rozsáhlých mimořádných událostí nebo krizových situací. (zde příklad webových stránek PANELU města Ústí nad Labem)

Nestátní  neziskové organizace zapojené do Panelu orgánům krizového řízení deklarují své schopnosti pro zajištění požadovaných činností a služeb a zavazují se plnit podmínky vyplývající z dohody o spolupráci při přípravě na mimořádné události a krizové situace a jejich řešení.

 

Cíle PANELu

  • koordinace činnosti nestátních neziskových organizací a dobrovolníků na území města či kraje,
  • spolupracovat s orgány krizového řízení při přípravě a řešení krizových a mimořádných událostí,
  • zabezpečení systému funkční a efektivní spolupráce osob a organizací nejen při přípravě na mimořádné události a krizové stavy, ale i bezprostřední pomoci na místě při odstraňování následků mimořádných událostí a krizových stavů,
  • poskytování  humanitární pomoci -  psychosociální, zdravotní, krizové intervence, duchovní činnosti , zabezpečení nouzového ubytování, pečovatelské služby apod. dle zaměření jednotlivých organizací,
  • podpora organizací pořádajících finanční a materiální sbírky ve prospěch zasažených území,
  • tvorba a aktualizace funkční databáze poskytovatelů humanitární a psychosociální pomoci při a po mimořádných událostech a krizových stavech.

Koordinátor/ka PANELu je volen/a na zasedání organizačního týmu PANELu  ze středu aktivních členů PANELu veřejným hlasováním ostatních členů PANELu.

Koordinátor/ka PANELu při mimořádné události nebo krizovém stavu svolává PANEL do předem připravených prostor, vede jednání, zve další zainteresované osoby na jednání spolupracuje s přísedícím v krizových štábech města a kraje a zprostředkovává předání informací, kontroluje plnění stanovených úkolů.

 

Úkoly PANELU v období mimořádné události nebo krizového stavu:

  1. Svolává zasedání PANELu (organizačního týmu nebo širší skupiny PANELu) dle akutní potřeby složek IZS a  krizového štábu kraje nebo města.
  2. Při mimořádných událostech nebo krizových stavech se z malého PANELu stává krizový štáb NNO.
  3. Koordinuje sdílené informační prostředí (elektronické) o pohybu a zapojení organizací při řešení mimořádné události nebo krizového stavu; komunikuje s příslušnými krizovými štáby  a informuje je o možnostech spolupráce organizací vedených v databázi PANELu; zpětně podává informace z krizových štábů  jednotlivým organizacím.
  4. Monitoruje situaci, koordinuje činnost organizací v terénu, je prostředníkem  informací mezi krizovými štáby a PANELem, koordinuje činnost zasedání, zajišťuje sdílení informací mezi jednotlivými organizacemi, kontroluje plnění úkolů a vyhodnocuje výsledky.
  5. Komunikuje se starosty obcí, předává jim informace o možnostech a kapacitě PANELu, zprostředkovává pomoc jednotlivých NNO PANELu.
  6. Po skončení mimořádné události nebo krizového stavu zajišťuje celkové vyhodnocení průběhu a výsledků pomoci pro další působení PANELu i organizací samostatně.

 

 

Samozřejmě, tam jsou četné věci musíte mít na paměti o léčivých přípravcích. Můžete si koupit drogy z pohodlí své kanceláře. Co mohou zákazníci nakupovat na webu? Za posledních deset let se sortiment můžete získat na webu je skutečně široká. Některé léky se obvykle používají k léčbě různými typy bakteriálních infekcí, jako je zápal plic a infekcí hrdla. Rozhodně to není všechno. Už jste někdy slyšeli o co koupit Genericky Cialis? Je to účinná látka Sildenafil.